paket

Är du sugen på en ny design? 
Följa då dessa enkla steg här under.
 
1. Kolla igenom de åtta pakten som finns här under. Se till att du hittar de paktetet som passar din blogg bäst. När du valt rätt paket så mejlar du mig till [email protected]

2. När jag har tagit emot mejlet så, mejlar jag tillbaka frågorna som tillhör paketet. Då ska du svara på frågorna så noggrant du bara kan och mejla tillbaka dem till mig.
 
3. Jag kommer då att göra designen efter svaren på frågorna.
 
4. När jag är klar så kommer du få ett mejl med en länk till en testblogg som jag gjort din design på. Du kommer att få godkänna designen. ( Ifall du inte skulle gilla det jag gjort så gör jag om den och fixar till det som du tycker ser fel ut.)
 
5. När den är godkänd så får du välja ifall du vill betala via internetbank (säkrast) eller ifall du vill skicka pengarna i ett brev via posten. (Ifall pengarna skulle försvinna så är detta inte mitt ansvar.)

6. Så fort som jag fått pengarna så mejlar jag dig och du skickar dina inloggningsuppgifter. 
 
7. När jag fått dem så läggs din design upp på din blogg!
 
Svårare än så är det inte
 
Header - 30 kronor
Enkel bloggdesign - 60 kronor 
Avancerad bloggdesign - 80 kronor
Extremt avancerad bloggdesign - 90- 150 kronor (Priset variera beroende på hur avancerad designen ska vara)

Novellblogg - 100 kronor
Enkel fansitedesign - 70 kronor 
Avancerad fansite design - 100 kronor
Extremt avancerad fansite design 120-200 kronor (Priset variera beroende på hur avancerad designen ska vara)

Det här paketet är till dig som vill ha en ny header!
- Bild/bilder
- Namn
- Citat
Du kan ha vilket bloggdomän som helst.
 Det här paketet är till dig som vill ha en enkel bloggdesign
- Enkel header efter önskemål
- Profilbild 
- Presentation
- Enkel meny 
- Egna socialamedie ikoner
- Bilder i menyn
- Footer
Endast blogg.se, devote.se och blogg.no
 
Det här paketet är till dig som vill ha en lite mer anvancerad bloggdesign
- Header efter önskemål
- Bildlänkar i header
- Bubblor runt kommentarer/inlägg
- Profilbild 
- Presentation
- Lite mer avancerad meny
- Bilder i menyn
- Speciella sociala medie ikoner
- Translate
- Matchande skyltar/signaturer
- Footer
+ Egna önskemål
Endast blogg.se och blogg.no
Det här paketet är till dig som vill ha en väldigt avancerad bloggdesign.
-Header efter önskemål
- Slideshow
- Gifar i headern
- Menyn efter önskemål
- Dropdown meny. 
- Bildspel i menyn.
- Profilbild 
- Presentation
- Bilder i menyn
- Translate
- Bubblor runt kommentarer/inlägg
- Bildlänkar i header
- Speciella sociala medie ikoner
- Matchande skyltar/signaturer
- Footer
+ Egna önskemål
Endast blogg.se och blogg.no
Det här paketet är till dig som har en novellblogg
- Header 
- Profilbild 
- Presentation
- Bildlänkar i header
- Meny efter önskemål
- "Pågående novell" ruta
- Bildlänkar till dina länkbyten
- Bubblor runt kommentarer/inlägg
- Speciella sociala medie ikoner
- Translate
- Footer
+ Egna önskemål 
Endast blogg.se och blogg.no
Det här paketet är till dig som vill ha en enkel fansite design
- Header 
- Profilbild
- Presentation
- Enkel meny
- Speciella sociala medie ikoner
- Bubblor runt kommentarer/inlägg
- Footer
+ Egna önskemål
Endast blogg.se och blogg.no
Det här paketet är till dig som vill ha en lite mer anvancerad fansite design
- Header 
- Profilbild
- Presentation
- Meny efter önskemål
- Speciella sociala medie ikoner
- Bildlänkar till dina länkbyten
- Disclaimer 
- Translate
- Bildlänkar i header 
- Bubblor runt kommentarer/inlägg
- Footer
+ Egna önskemål
Endast blogg.se och blogg.no
 Det här paketet är gjort för dig som vill ha en HELT unik design till din fansite
- Header efter önskemål
+Wallpaper header 
- Slideshow
- Gifar i headern
- Menyn efter önskemål
- Dropdown meny
- Bildspel i menyn
- Profilbild 
- Presentation
- Bilder i menyn
- Disclaimer 
- Translate
- Chatbox i menyn
- Bubblor runt kommentarer/inlägg
- Bildlänkar i header
- Speciella sociala medie ikoner
- Matchande skyltar/signaturer
- Footer
+ Wallpaper header 
+ Egna önskemål
Endast blogg.se och blogg.no